1. OPĆE ODREDBE UVJETA POSLOVANJA

Na ove uvjete primjenjuje se Zakon o zaštiti potrošača (NN 19/22, 59/23). Ovi Opći uvjeti poslovanja (u daljnjem tekstu: Uvjeti) dio su obveze Prodavatelja sukladno odredbama Zakona o zaštiti potrošača, te služe tome da Kupac prije nego sklopi ugovor na daljinu bude na jasan i razumljiv način obaviješten o nizu okolnosti bitnih za sklapanje, izvršenje i raskid ugovora, a sve sukladno zakonskom uređenju.

Uvjeti se primjenjuju na prava i obveze koje se odnose na kupnju proizvoda putem Internet trgovine www.cajanka.hr te na prava i obveze koje proizlaze iz sklapanja Ugovora o prodaji na daljinu (u daljnjem tekstu: Ugovor) između potrošača kao krajnjeg kupca i Internet trgovine www.cajanka.hr. Uvjeti se smatraju sastavnim dijelom takvih ugovora u odnosu na uvjete i način naručivanja proizvoda, cijene proizvoda, načine plaćanja, reklamacije i povrate, dostave, zaštitu tajnosti osobnih podataka i druga pitanja vezana uz korištenje Internet trgovine www.cajanka.hr i online kupnje.

Ovi uvjeti, kao i pojedini uvjeti prodaje naznačeni uz informacije o određenim proizvodima, predstavljaju ponudu Internet trgovine www.cajanka.hr za sklapanje ugovora te ih korisnik kao kupac svojom registracijom, zaključivanjem narudžbe ili na drugi način utvrđen ovim Uvjetima prihvaća, čime se smatra da je zaključen ugovor između kupca i Internet trgovine www.cajanka.hr, a prema uvjetima prodaje navedenim u ovim Uvjetima.

Prihvaćanjem Uvjeta, Kupac objavljuje da su svi podaci koje je dao o sebi istiniti i potpuni, da je poslovno sposoban, ovlašteni korisnik kreditne kartice te da ne postoje nikakve poznate zapreke za naručivanje i kupnju proizvoda na Internet trgovini www.cajanka.hr .

Zmile d.o.o. zadržava pravo na izmjenu ovih uvjeta poslovanja te ih se može promijeniti u svako vrijeme, bez prethodne najave, s tim da navedene izmjene stupe na snagu nakon objave na ovim Internet stranicama. Smatra se da je Kupac upoznat s aktualnim pravilima i uvjetima korištenja istih, a prilikom potvrde narudžbe i kupnje proizvoda to i potvrđuje.

2. PODACI O PODUZEĆU

Internet stranica www.cajanka.hr u vlasništvu je trgovačkog društva:

ZMILE d.o.o.

Petra Preradovića 1, 43000 Bjelovar, Hrvatska

OIB: 05972180818

MBS: 010137811

IBAN: HR2324020061101183481 – Erste banka

E-mail: info@cajanka.hr

Internet stranica: www.cajanka.hr

kontakt broj: +385 91 608 5567

Društvo Zmile d.o.o. sa sjedištem u Republici Hrvatskoj, Bjelovar, Petra Preradovića 1, upisano je u registar Trgovačkog suda u Bjelovaru pod matičnim brojem (MBS): 010137811, osobni identifikacijski broj (OIB): 05972180818

Nositelj svih prava na Internet stranici www.cajanka.hr je Zmile d.o.o.. Svi materijali na Internet stranici www.cajanka.hr , Instagram i Facebook profilu Čajanke zaštićene su autorskim pravima i ne smiju se reproducirati ili koristiti bez prethodnog pismenog dopuštenja nositelja autorskog prava, tvrtke Zmile d.o.o..

3. ZNAČENJE IZRAZA NAVEDENIH U OVIM OPĆIM UVJETIMA

  • Prodavatelj – odnosi se na trgovačko društvo Zmile d.o.o., Bjelovar, Petra Preradovića 1, OIB: 05972180818, MBS: 010137811, info@cajanka.hr, www.cajanka.hr
  • Kupac – punoljetna i poslovno sposobna osoba koja je nakon pregleda i odabira proizvoda prihvatila opće uvjete poslovanja, potvrdila narudžbu te platila proizvod. Ako su u podacima o Kupcu upisani podaci o pravnoj osobi, tada se kupac smatra pravnom osobom, a fizička osoba čiji su podaci uneseni smatra se ovlaštenom osobom Kupca. Može biti registrirani korisnik ili neregistrirani korisnik – gost.
  • Online kupnja ili Internet trgovina – označava proces kupnje proizvoda putem web stranice www.cajanka.hr (u daljnjem tekstu: Čajanka).
  • Registrirani korisnik – svaka poslovno sposobna i punoljetna fizička osoba, kao i pravna osoba ili drugi subjekti koji se smatraju trgovcima prema važećim propisima, koja je izvršila registraciju podataka na stranici Čajanka. Registrirani Korisnik ima pristup dodatnim pogodnostima prilikom kupnje.
  • Neregistrirani korisnik ili Gost je osoba koja ne želi izvršiti registraciju, ali može pregledavati sadržaj Čajanke i kupovati proizvode bez otvaranja korisničkog računa, no bez pristupa pogodnostima koje su dostupne registriranim Korisnicima.
  • Proizvodi – svi artikli dostupni na Čajanki, koji se mogu kupiti putem Internet trgovine.
  • Registracija podataka – odnosi se na proces prikupljanja informacija od Kupca putem web obrasca. Tijekom registracije, Kupac unosi osobne podatke kao što su ime, adresa e-pošte, lozinka i druge relevantne informacije. Ti podaci se koriste za stvaranje korisničkog računa, koji omogućuje dodatne pogodnosti prilikom kupnje. Nakon uspješno obavljene registracije, Kupac – registrirani korisnik, dobiva obavijest o uspješnoj registraciji putem e-pošte. Kupac može odabrati opciju primanja obavijesti o novim proizvodima i promotivnim akcijama putem biltena. Kupac je odgovaran za potpunost i istinitost unesenih podataka tijekom registracije te je dužan voditi brigu o sigurnosti svoje korisničke lozinke i povremeno ju mijenjati. Čajanka ne snosi odgovornost za zlouporabu lozinke, no obvezuje se poduzeti odgovarajuće mjere nakon obavijesti o mogućoj zlouporabi.

4. INTERNET TRGOVINA – SKLAPANJE I RASKID UGOVORA O PRODAJI

Kupac može kupovati proizvode iz ponude prikazane na Internet trgovini Čajanke.

Proizvodi su predstavljeni putem fotografija i opisa. Podaci o proizvodima dio su baze podataka Čajanke, dok su fotografije proizvoda ilustrativne prirode. Fotografije ne moraju u svim detaljima točno prikazivati proizvod koji je predmet narudžbe. Prodavatelj napominje da vizualni izgled proizvoda na fotografijama može odstupati od stvarnog izgleda proizvoda, posebice zbog postavki monitora, razlika u percepciji boja i drugih faktora koji utječu na prikaz na zaslonu. U slučaju navedenog nesklada između proizvoda prikazanog na fotografiji i isporučenog proizvoda ne radi se o nedostatku proizvoda.

Podaci o proizvodima (opis proizvoda, cijena i dr.) prikazani u Internet trgovini Čajanka podložni su greškama, nepravilnostima u radu aplikacija, drugim tehničkim nepravilnostima, tipografskim greškama i sl.

Proizvodi se naručuju odabirom, korištenjem menija i popunjavanjem elektroničkog formulara. Odabir željenog proizvoda vrši se spremanjem u košaricu klikom na ikonu „košarica“. Predmet narudžbe mogu biti samo proizvodi za koje je u narudžbi naznačeno da su raspoloživi i dostupni.

Zbog mogućeg velikog broja narudžbi koje se istovremeno predaju na Čajanki, može se dogoditi da informacija o raspoloživosti proizvoda ne bude istovjetna sa stanjem u skladištu Čajanke. Ukoliko naručeni proizvod nije dostupan na skladištu, Prodavatelj će kontaktirati Kupca radi dogovora o daljnjem postupanju (povrat naplaćenog iznosa, kupnja drugog proizvoda ili isporuka proizvoda iste vrste kada ga Prodavatelj pribavi od svojih dobavljača).

U „košarici“ se nalaze svi proizvodi koje je Kupac odabrao za kupnju, uz prikaz pojedinačnih cijena, troškova dostave i ukupnog iznosa, uključujući PDV. Kupac može uređivati svoju košaricu dodavanjem novih proizvoda, kao i uklanjanjem ili izmjenom količine postojećih proizvoda. Nakon što izvrši izmjene, potrebno ih je potvrditi klikom na opciju „ažuriraj košaricu“ kako bi se promjene spremile.

Ako Kupac želi završiti kupnju i prijeći na plaćanje, odabrat će opciju „plaćanje“ i nastaviti s postupkom narudžbe.

Sustav će zatim Kupca voditi kroz proces narudžbe, gdje je potrebno potvrditi osobne i dostavne podatke unesene prilikom registracije. Ako Kupac nije registrirani korisnik, potrebno je popuniti sva tražena polja za unos podataka. Kupac je obvezan unijeti svoje ime i prezime, kontakt broj, e-mail adresu, adresu za dostavu, potvrditi ili izmijeniti opcije za dostavu i odabrati željeni način plaćanja (plaćanje općom uplatnicom ili kreditnom karticom). Detalji računa mogu se promijeniti ovisno o tome prima li račun fizička ili pravna osoba. Ako račun prima pravna osoba, kupac treba unijeti sve tražene podatke radi izrade R1 računa. Proces narudžbe je završen nakon izvršene uplate.

Nakon što je narudžba uspješno zaprimljena, Čajanka će putem e-maila obavijestiti Kupca o primitku narudžbe i potvrditi da je proizvod naručen. Proizvod se smatra naručenim, a narudžba zaprimljenom, kada Kupac završi cijeli postupak narudžbe.

Ugovor o prodaji proizvoda između Kupca i Prodavatelja smatra se sklopljenim u trenutku dovršetka postupka narudžbe.

Raskid ugovora o kupnji proizvoda:

Kupac ima pravo raskinuti ugovor sukladno članku 79. Zakona o zaštiti potrošača te nas o tome obavijestiti na e-mail adresu info@cajanka.hr u roku od 14 dana kada je kupcu, roba koja čini predmet ugovora predana u posjed.

U slučaju kada je ugovor raskinut nakon izvršene dostave proizvoda, kupac je dužan o svojem trošku vratiti proizvod neoštećen, s originalnim računom i zapakiran u originalnu ambalažu u roku od 14 dana od obavijesti o raskidu ugovora. Novac za plaćenu robu vratit ćemo bez odgađanja, a najkasnije u roku od 14 dana od našeg zaprimanja proizvoda.

Jedini nastali trošak koji tereti kupca u slučaju otkazivanja ugovora je direktni trošak povrata proizvoda.

U slučajevima iz čl. 86. Zakona o zaštiti potrošača kupac nema pravo na raskid ugovora.

5. CIJENA I PROMOCIJE

Cijene istaknute na Internet trgovini Čajanke izražene su u eurima te sve sadržavaju trošak PDV-a.

Cijena je ista za sve načine plaćanja. U cijenu proizvoda ne ulazi trošak dostave koja se posebno obračunava na postojeću cijenu ako je naplatna.

Ponuda i cijene za posebne akcije (promocije) vrijede do isteka roka koji je naveden na Internet trgovini ili do isteka zaliha.

Promocije se aktiviraju putem promo koda dostupnog svima na Internet trgovini Čajanke ili se šalju putem e-maila registriranim korisnicima, a iskoristiti se mogu upisom na blagajni u posebno polje “promo kod”.

Različiti promo kodovi se ne mogu kombinirati i zbrajati.

Posjetitelj odnosno kupac može prilikom svake kupovine iskoristiti samo jedan promo kod.

Prodavatelj je ovlašten mijenjati cijene proizvoda bez prethodne obavijesti.

Također, prodavatelj je ovlašten bez prethodne obavijesti u svakom trenutku odrediti popust, dnevne ili tjedne akcije, akcije za pojedini proizvod, grupu proizvoda i/ili za sve proizvode, kao i za određeni način plaćanja. Neovisno o prethodnim točkama ovih Općih uvjeta, sva naručena roba bit će isporučena po cijenama koje su vrijedile u trenutku predaje narudžbe.

6. PODACI O PROIZVODU

Podaci o prehrambenim i zdravstvenim tvrdnjama dostupni na Internet trgovini Čajanke ( www.cajanka.hr ) služe isključivo kao opće informacije i ne trebaju zamijeniti profesionalne medicinske savjete, dijagnoze ili tretmane. Ove informacije nisu verificirane od strane medicinskih institucija i ne bi trebale biti korištene kao osnova za bilo kakve zdravstvene odluke. Naši proizvodi nisu namijenjeni kao supstitut za profesionalnu medicinsku skrb ili propisane lijekove, niti za isključivanje drugih oblika komplementarne njege. Za medicinske savjete uvijek se savjetujte s liječnikom ili kvalificiranim zdravstvenim radnikom.

Iako uživamo velike napore da informacije o proizvodima na našoj Internet stranici Čajanka budu precizne, sastav proizvoda, količine sastojaka, nutritivne vrijednosti i prisutni alergeni mogu doživjeti promjene. Stoga vas molimo da prije upotrebe proizvoda uvijek provjerite informacije na deklaraciji. Ne oslanjajte se isključivo na podatke s internetskih stranica.

Za sva dodatna pitanja ili savjete o našim proizvodima slobodno nam se obratite putem e-maila na info@cajanka.hr .

7. NAČINI I ROKOVI PLAĆANJA, UVJETI I VRIJEME ISPORUKE PROIZVODA DOSTAVNOJ SLUŽBI

Plaćanje odabranih proizvoda moguće je izvršiti na sljedeće načine:

  1. Kartično plaćanje putem interneta (Visa, Mastercard, American Express)
  2. Općom uplatnicom (izravni bankovni prijenos)
  3. Plaćanje pouzećem (plaćanje pri preuzimanju pošiljke)

Ako je uplata uredno izvršena i vidljiva na računu Prodavatelja, Prodavatelj će pristupiti isporuci naručenih proizvoda.

  • Ako ste odabrali plaćanje putem opće uplatnice, potvrdu narudžbe, kao i ispunjenu opću uplatnicu poslat ćemo na Vašu e-mail adresu. Ispod opće uplatnice nalazi se i barkod radi jednostavnosti plaćanja. Skenirajte ga i provjerite podatke o uplati. Kod ovog načina plaćanja proces dostave može se produžiti za 1-2 radna dana, odnosno za vrijeme primitka uplate na transakcijski račun Zmile d.o.o.
  • Podaci o uplati:

Primatelj: Zmile d.o.o., Petra Preradovića 1, 43000 Bjelovar, Hrvatska

IBAN: HR2324020061101183481 (Erste banka)

Pozivni na broj: 99 – broj ponuda

OIB: 05972180818

Nakon zaprimanja uplate poslat ćemo Vam naručene proizvode. Naručeni proizvodi isporučuju se kupcu prema uvjetima isporuke.

Račun za narudžbu dostavlja se u pošiljci zajedno s robom.

Naručeni proizvodi isporučuju se na cijelo područje Republike Hrvatske.

Isporuka se obavlja preko DPD Croatia.

Naručeni artikli bit će isporučeni na vašu adresu u najkraćem mogućem roku, a najkasnije u roku od 10 radnih dana od vidljive uplate na računu Prodavatelja.

Dostava se obavlja u skladu s uvjetima korištenja usluga dostavne službe, a smatra se izvršenom u trenutku predaje proizvoda dostavnoj službi.

Nakon što se paket s proizvodima preda dostavnoj službi, na e-mail adresu Kupca bit će poslan broj pošiljke kako biste mogli provjeriti njezin status na adresi dostavne službe .

Prodavatelj nije u mogućnosti utjecati na daljnju brzinu dostave i moguće komplikacije vezane uz samu dostavu nastalu od strane dostavne službe.

Za svaku pošiljku Kupac ovjerava i potpisuje dostavnu listu po primitku pošiljke.

Na području gdje DPD ne vrši usluge dostave, Prodavatelj paketa s proizvodima šalje preko Hrvatske pošte.

Ukoliko se pojavi nemogućnost isporuke odabranog proizvoda zbog toga što proizvoda više nema, Prodavatelj je dužan odmah obavijestiti Kupca, a Kupac ima pravo raskinuti ugovor i tražiti povrat novca ili pristati na naknadni rok za isporuku.

Povrat novca Kupac se može očekivati ​​na svom računu najkasnije u roku od 10 dana od dana zahtjeva povrata.

8. DOSTAVA ili OSOBNO PREUZIMANJE

DOSTAVA:

Naručeni proizvodi isporučuju se na cijelo područje Republike Hrvatske. Isporuka se obavlja preko DPD Croatia.

Cijena dostave za područje Republike Hrvatske:
– za narudžbe do 30 eura – cijena dostave iznosi 4 eura
za narudžbe iznad 30 eura – cijena dostave je besplatna

Raspored dostave na otoke i druga mjesta na koja se ne vrši svakodnevna dostava: Raspored dostave na otoke i u mjesta diljem Hrvatske 07_2024
Na području gdje DPD ne vrši usluge dostave, Prodavatelj paketa s proizvodima šalje preko Hrvatske pošte.

OSOBNO PREUZIMANJE:

Čajanka vam omogućuje da naručite i platite željene proizvode u našem webshopu, a preuzmete ih BESPLATNO u skladištu Čajanke.

Za osobno preuzimanje, potrebno je naručiti i platiti željene proizvode putem naše internet trgovine. Tijekom procesa narudžbe, odaberite opciju „Osobno preuzimanje“ umjesto dostave. Napomena: gotovinsko plaćanje nije moguće prilikom preuzimanja.

Nakon što vaša narudžba bude obrađena, primit ćete obavijest na e-mail s potvrdom narudžbe. Sve što ste naručili putem internet trgovine, mi ćemo pripremiti za vas kada uplaćena sredstva budu vidljiva na našem računu.

Kada mogu preuzeti narudžbu:
Čim vaša narudžba bude spremna za preuzimanje, kontaktirat ćemo vas telefonom na broj koji ste naveli prilikom narudžbe, a po potrebi ćemo vam poslati i obavijest putem e-maila. Narudžbu možete preuzeti uz predočenje broja narudžbe i osobne iskaznice. Trudimo se da su vaše narudžbe pripremljene za preuzimanje u najkraćem mogućem roku, a najkasnije u roku od 2 radna dana od uplate.

Roba se preuzima na adresi:
Ljudevita Gaja 3, Bjelovar (u dvorištu).

U slučaju dodatnih pitanja ili nesigurnosti, slobodno nas kontaktirajte putem našeg kontakt broja +385 91 608 5567 ili na e-mail: info@cajanka.hr. Tu smo da pomognemo!

9. REKLAMACIJE I POVRAT PROIZVODA

U slučaju povrata proizvoda, kupac treba uputiti valjanu reklamaciju Prodavatelju putem e-maila na adresu info@cajanka.hr .

Pravo na povrat proizvoda kupac ima u sljedećim situacijama:

  • isporučena je roba koja nije naručena
  • isporučena je roba koja ima pogrešku ili oštećenja koja nisu nastala u transportu

Pri preuzimanju proizvoda odgovornost je kupca provjeriti odgovaraju li isporučeni proizvodi naručenom, što uključuje usporedbu s računom. Ukoliko uočite nedostatak ili oštećenje, potrebno je odmah obavijestiti Prodavatelja.

Proizvod koji kupac vraća mora biti nekorišten, u originalnom pakiranju i istoj količini kako je isporučen, uz priloženi originalni račun i napisanu reklamaciju s objašnjenjem razloga povrata, sve unutar 14 dana od dana primitka. Povrat proizvoda nakon tog razdoblja neće biti moguć. Sve troškove zamjene proizvoda snosi Prodavatelj.

Za bilo kakva oštećenja proizvoda koja su se dogodila nakon isporuke i za obveze koje spadaju u djelokrug dostavne usluge, Prodavatelj ne preuzima odgovornost.

10. SPOROVI I PRIGOVORI

Ako se određeni spor ne može riješiti između izravno Zmile doo i Korisnika putem postupka po pisanom prigovoru Korisnika, u odgovoru na pisani prigovor Zmile doo će obavijestiti Korisnika o rješavanju spora putem tijela za alternativno rješavanje potrošačkih sporova.

Prema Zakonu o alternativnom rješavanju potrošačkih sporova (NN 121/16, 32/19) potrošačima se omogućuje da se na dobrovoljnoj osnovi pokrene postupak za rješavanje potrošačkih sporova protiv trgovaca pred tijelima za alternativno rješavanje potrošačkih sporova, koji osiguravaju neovisno, nepristrano, transparentno, učinkovito, brzo. i ekonomično rješavanje sporova, u svrhu ostvarenja visoke razine zaštite potrošača i pravilnog funkcioniranja unutarnjeg tržišta.

Platformi za rješavanje potrošačkih sporova putem interneta Kupac može pristupiti putem poveznice:

https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=HR

To znači da problem tijekom online kupnje unutar EU (neispravan proizvod, nemogućnost zamjene proizvoda itd.) svoj prigovor možete na brži i jednostavniji način podnijeti na gornjem linku. Platformu mogu koristiti i potrošači i trgovci, a prigovor je moguće podnijeti na bilo kojem od 23 službena jezika EU.